OPERATER KONTAKT CENTRA

Sektor prodaje 
40h/nedeljno

SLUŽBA TELEFONSKE PRODAJE

Ključne odgovornosti

Prodaja prozivoda i usluga Telekom Srbije a.d telefonskim putem

Pozivanje potencijalnih korisnika po bazi korisnika

Ostvarivanje zadatih ciljeva prodaje

Obezbeđuje kvalitet usluge i nivo zadovoljstva korisnika u skladu sa standardima kompanije

Rešava upite i reklamacije korisnika

Održavanje dobrih poslovnih odnosa sa postojećim korisnicima

Unosi dobijene podatke u aplikacije i odgovoran ja za kvalitet unetih podataka

I druge poslove po nalogu pretpostavljenog za koje je stručno osposobljen

Rad u dve smene

Za svoj posao odgovara Tim lideru Call centra

Kvalifikacije / Profil kandidata

Obrazovanje i stučna sprema: IV (SSS) stepen stručne spreme, opšteg, ekonomskog ili društvenog usmerenja

Radno iskustvo: Nije neophodno

Poznavanje rada na računaru obavezno: Microsoft Word, Excel, Power Point, Internet, Avaya, Tis Light, SDPRO

Poznavanje stranog jezika: Poželjno – engleski jezik;

Konkuriši

Pošalji prijatelju

Slični poslovi

chevron-downcross-circle