Prodaja prozivoda i usluga Telekom Srbije a.d telefonskim putem;
Pozivanje potencijalnih biznis korisnika po bazi korisnika;
Ostvarivanje zadatih ciljeva prodaje;
Obezbeđuje kvalitet usluge i nivo zadovoljstva korisnika u skladu sa standardima kompanije;
Rešava upite i reklamacije korisnika;
Održavanje dobrih poslovnih odnosa sa postojećim korisnicima;
Unosi dobijene podatke u aplikacije i odgovoran ja za kvalitet unetih podataka
I druge poslove po nalogu pretpostavljenog za koje je stručno osposobljen;
Rad u dve smene;
Za svoj posao odgovara Tim lideru biznis službe.
Obrazovanje i stučna sprema: IV (SSS) stepen stručne spreme, opšteg, ekonomskog ili društvenog usmerenja
Radno iskustvo: Nije neophodno
Poznavanje rada na računaru: obavezno - Microsoft Word, Excel, Power Point, Internet, Avaya, Tis Light, SDPRO
Poznavanje stranog jezika: Poželjno – engleski jezik