Regionalni centar Beograd/Služba terenske prodaje
Regionalni centar Novi Sad/Služba terenske prodaje
Regionalni centar Kragujevac/Služba terenske prodaje
Regionalni centar Niš/Služba terenske prodaje
Prodaja prozivoda i usluga Telekom Srbije a.d novim i postojecim korisnicima;
Akvizicija i pridobijanje novih korisnika;
Ostvarivanje zadatih ciljeva prodaje;
Kvalitetna i pravovremena priprema za posetu svakog potencijalnog ili postojećeg korisnika;
Obezbeđuje kvalitet usluge i nivo zadovoljstva korisnika u skladu sa standardima kompanije;
Direktan kontakt sa novim i postojećim korisnicima (razvoj i održavanje baze korisnika);
Analiza potreba i zahteva korisnika u cilju kreiranja najbolje ponude
Stručno¬tehnička podrška korisnicima
Informisanje korisnika o karakteristikama uslugama, cenama, raspoloživosti, uslovima saradnje i aktuelnim akcijama;
Istraživanje trendova na tržištu i praćenje konkurentskih aktivnosti kroz aktivan terenski rad;
Promocija usluga uz korišćenje kataloga i drugog promo materijala
Redovno izveštavanje o aktivnostima na terenu team leadera (dnevno)
Aktivno učestvovanje na nedeljnim sastancima regionalnog centra
Aktivno ispunjenje prodajnih ciljeva u skladu sa usvojenim planom kompanije;
Učestvovanje u kompanijskim obukama
I druge poslove po nalogu pretpostavljenog za koje je stručno osposobljen;
Za svoj posao odgovara Tim lideru
Obrazovanje i stučna sprema: IV (SSS) stepen stručne spreme, opšteg, ekonomskog, tehničkog ili društvenog usmerenja
Radno iskustvo: Nije neophodno
Poznavanje rada na računaru: Obavezno - Microsoft Word, Excel, Power Point, Internet
Poznavanje stranog jezika: Poželjno - engleski jezik
Posebna znanja i veštine: Vozačka dozvola